system sie wiesza i tna sie divxy

Autor: Radar (radar77_at_poczta.fm)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 00:05:20 MET DST

mam taki problem: tuz po zainstalowaniu win98se system wiesza sie czasem na
sztywno - 0 reakcji.

przy odtwarzaniu divxy tna sie co kilka sekund i b. czesto zawieszaja system
na sztywno, jw.
qrcze nie wiem co jest grane bo te same filmy kiedys chodzily dobrze pod
roznymi odtwarzaczami. i wszystko bylo stabilne.

uzywam obecnie: C533A_at_800 (powyzszy problem wystepuje tak dla 800 jak i
533), 192mb ram, vanta (12.41), pyta na via693a 4in1 4.32,
divx3.11alpha.

system byl instalowany kilka razy z zegarem 533, jak i odtwarzany ghostem..
wiatraki sa na miejscu, wiec to nie przegrzanie..

podpowiedzcie co moze byc nie tak...bo mnie zaraz trafi....dziwne jest to ze
chodzilo kiedys ok.

wgrywalem kiedys takiego patcha 4-way interleaving - system nie byl stabilny
za bardzo, wiec go odinstalowalem..i teraz nie wiem czy to ma jakis
zwiazek...

pozdrawiam
radar
radar77_at_poczta.fm