Re: Cicha obudowa

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 19:48:42 MET DST

Użytkownik "mizs" <dedeusz_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Rockeater" <quantum_at_icenet.com.au> napisał w wiadomoœci
>
> enlight 72xx, przede wszystkim jest 'pelnowymiarowa', chodzi mi o
glebokosc
> tzn. nie ma problemow z cdromem albo kieszenia hdd, ktorej nie da sie
> zamontowac bo koliduje z plyta glowna na nizszych miejscach montazowych.
> Napedy montuje sie na szynach, bardzo fajny pomysl i wygodny. Jest z

No wlasnie, i z tym jest pewien problem... Sam mam Enlighta i do obudowy
jako calosci nie mam zastrzezen - solidna, cichy wiatrak. Ale te nieszczesne
napedy na szynach! W moim przypadku pewien niewielki luz szyn 5" powoduje,
ze umieszczony na nich naped DVD w czasie pracy powoduje dosyc glosne
wibracje.

Michal Letowski