Re: Via Audio 97

Autor: Mario_jd (mario_jd_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 18:46:49 MET DST

> Win98 i pewnie wyzszy tez nie patrzy czesto na ustawienia
> biosu i samemu ustawia sprzet. Ten adres DC00-DCFF to adres
> uzywany przez _windows_ do komunikacji z karta.

Dokladnie win ME
Tyle że karte zgłasza mi sam bios na 3 irq,mimo tego że ustawiam na 5. A 5
zostaje wolny to troche powalone.
Kiedys nawet udalo mi sie go wzucic na 5 ale adresu juz niedalem rady
zmienic.
Troche to powalone jesli bios niebierze pd uwage moich ustawien tylko daje
wszystko jak mu wygodniej.

> Do dzwieku
> dosowego bedzie prawdopodobnie potrzebny dodatkowy sterownik
> (poszukaj cos z nazwa 'legacy').

Mam opcje :
Legacy audio
 i jest offcourse na enable.
 no i na plycie do plyty sa sterowniki pod SB128 ale po jakiego grzyba skoro
one nic niezmieniaja.

Wydaje mi się że to wina płyty która jest konkretnie spaprana konstrukcją.
Pewnie jednak ktoś posiada ten sam model?