Głośny modem (Zoltrix Cobra)

Autor: Glasser (yelco_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 16:43:08 MET DST

Witam.

Proszę o pomoc, bo już mnie diabli biorą a uszy więdną. ;)
Nie mogę sobie przypomnieć, jak wyciszyć modem, żeby
wybieranie odbywało się bezgłośnie (Zoltrix Cobra).
Oczywiście pasek głośności we właściwościach modemu
mam ustawiony na "zero". Powiem jeszcze, że da się to
zrobić na moim sprzęcie, bo przed reinstalacją systemu
było ok. Zarówno pod w98, jak pod w2k. Teraz mam w98.

Bardzo proszę o pomoc, bo mnie skręca od tego wycia.
Dzięki, pozdrawiam - Glasser

--
|---------->>> http://gitara.iq.pl/glasser <<<----------|