Re: Wymiana sprzetu

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 15:10:21 MET DST

Użytkownik "Marcin Tuszynski" <m2szyn_at_amedec.amg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:9jej2g$dh3$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Witam.
> Dzis, niestety, padla mi plyta glowna (stare poczciwe P2B).
> W zwiazku z koniecznoscia zakupu nowej plyty (i procka) prosze o pomoc:
> czy ktos mial lub ma do czynienia z plyta Microstar K7T Pro2 lub K7T
Turbo?
> Zalezy mi na opinii o jakosci, mozliwosciach tych plyt oraz stabilnosci.
> Czytalem troche na roznorakich stronach o nich, ale zawsze sa to jakies
> lakoniczne zdanka.
> Czy te plyty nie beda mi sie gryzly z nastepujacymi komponentami:
> SBLive! Value, HDD Seagate 17GB/66, HDD WD Caviar 4,3 GB/33, TNT2 32MB
> Thx za pomoc

turbo to nowszy model niz pro2 i obsluguje fsb 266 dla athlonow. posiadam
taka plyte i moge powiedziec ze jest bezkonfliktowa i bradzo stabilna. mam
sb live'a 5.1, 2 hdd ata100, sieciowke, gf2 gts, wszystko smiga pod win2k.
Polecam !!

pzdr.
trzmiel