Re: Memory test fail

Autor: Artur Drzewiecki (darth72_at_poczta.bez.onet.spamu.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 13:42:06 MET DST

>Hello PECETowcy,
>Reinstaluję system i nie wiem czemu pojawia mi się taki komunikat:
> Memory test fail.
> O czym to może świadczyć? Bios pokazuje pamięć poprawnie zaraz po
> CPU.
Być może pamięć jest uszkodzona (testu BIOS-owy jest bardzo
niedokładny).
Powinieneś sprawdxić, czy kości dobrze siedzą w gniazdkach i czy nie ma
kurzu.
Poza tym spróbuj przetestować solidnie pamięć - np. programem z NU przez
kilka h (albo kilkanaście).

--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki
Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.