Re: Plyta pod AMD Athlon Tunderbird (problemy z Abitem) - co wybrac?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 12:14:33 MET DST

A generalnie, kup sobie Asusa lub MSI. W przypadku Asusa zapłacisz za
zasłużenie dobrą markę, a w przypadku MSI kupisz świetną płytę za
normlane pieniądze.

Nie mogę się zgodzić. Przetestowałem obie (mam jeszcze te płyty).
MSI K7T Turbo RAID Limited Edition (600 zł)
vs. ABIT K7T RAID (650 zł)
Wady MSI: mniej przemyślane rozmieszczenie elementów na płycie, brak
chłodzenia chipsetu, kontroler RAID Promise, znacznie mniejsze możliwości
podkręcania
Wady ABITa: Kondensatory trochę za blisko Socketu, brak sieci przez USB

Wydaje mi się, że dla osób, które cenią sobie możliwości płyty jest ABIT.
Poprzednio miałem ASUSa A7V - też solidna płyta, ale o znacznie mniejszych
możliwościach od obu opisywanych.
Pozdrawiam
Egghead

PS. Sprzedam MSI K7T Turbo RAID.