Re: Partition Magic

Autor: Marcin SMOLEN (msmolen_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 22:43:31 MET DST

1.Bez problemu. Trzeba troche oczyscic ta jedna partycje i
Najlepiej ja z optymizowac. ( z doswiadczenia wiem, ze skraca
to operacje w Partitiotn Magic). Mozesz zwezic Primary i na
wolnym miescu utworzyc Extended a w wiej dyski logiczne np. jeden
dla Win2000. Ja mam na jednym dysku Win98, Win2000 i dwa Linuxy.
2. Mozna ale na czas istalacji jednego musisz ukryc drugiego.
Win98 nie lubi dwoch podstawowych partycji.
3. Jesli masz juz Win98 i 2000 maja byc drugim system utworzy sie
Menu startowe Windows gdzie mozesz wybrac miedzy 98 a 2000. Jak
same 2000 to bez zadnych boot managerow.
4. Nie wszystkie. Czesc gier nie oraz takie programy, np Office,
ktore podczas instalacji kopiuja co do katalogu Windows np.
jakies dll'e.

--
Marcin