Re: Kieszen U33 + U66 - jak ?

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 21:38:36 MET DST

> Nie. Dokładając kawałek kabla 40-pinowego (bo zakładam, że taki jest
> w kieszeni) do kabla 80-pin wprowadzasz nieekranowaną antenę, która
> może zakłócać transfer danych po kablu. Krótko mówiąc: proszenie
> się o kłopoty.

Czyli zmierzajac do sedna... nie ma szans na spiecie zwyklych i
popularnych przeciez ciagle szuflady U33 z hdd U66 ?????
Czy to nie chore ?

---
> Są kable typu Cable Select, gdzie to jest jedyny sposób podłączenia.
> Jeśli nie masz takiego kabla,
No... chyba mam skoro z plyta dostalem taka "kolorowa" tasme :)
---
>  olej to zalecenie i podłączaj jak chcesz, byle końcówka kabla nigdy nie
> wisiała luzem
No nie zartuj (!) Przeciez do tej pory (jak hdd byl sam) to ta oryginalna
tasma, ktora dostalem z plyta mialem spietego U5 solo. Czyli co (?) powinienem
miec inna tasme (tylko hdd - plyta) ???
Jesss... czuje sie jakbym kompa kupil wczoraj :). Pierwsze o takich cyrkach slysze...
...no albo nie zrozumialem co chciales mi powiedziec.
---
> w nieużywanej kieszeni.
No a jak? Przeciez po to mi potrzeba spiac "nieuzywana" kieszen, aby
gdy bedzie potrzeba podpiac dodatkowy hdd nie trzeba bylo rozbebeszac
kompa. Zreszta od chyba 4 lat mam zawsze spieta "pusta" kieszen dla "gosci" !!!
Czy to zle ? (zawsze wszystko gralo).
---

> Bo oni piszą właśnie o kablu typu CS :))) Normalne kable tak się
> nie zachowują.
No to juz naprawde nie wiem...
Ten oryginalny od KT7, to jest normalny, czy nie normalny?
pozdro
JeRRy