Re: ABIT + SB128 + nowy bios

Autor: LoKo (hubert_at_west.tarnow.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 21:15:14 MET DST

> Witam,
> Mam Abita KT7A + 256 ramu +SB128 i mam taki problem po update biosu na
KT73c
> lub KT7ZT moi SB zaczyna skrzeczec dzaila za to prawidlowo na biosach
KT7YH
> i KT7WZ (wczesnioejszych nie sprawdzalem ). System operacyjny to WIN2000 z
> najnowszymi sterami do SB128 i SP1 oraz SP2. W czy jest problem????

Czesc.
Mam ten sam problem. Pod win98se jest ok., ale win2000 tak jak u ciebie.
Kiedys ktos na grupie mi odpisal ktore ustawienia jak maja byc i bylo ok.
(przy tym oststnim biosie przed 3C). Teraz nie pamietam ktore i mam kiche.
To co podaja na stronie http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm nic mi
nie pomogly. Jak bedziesz wiedzial jak to daj znac na priva.
LoKo