Re: Jaki modem?

Autor: siewa26 (siewa26_at_go2.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 17:08:32 MET DST

Użytkownik "mariod" <MariuszDworniczak_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Smart Cobra - 75 zł (WWW.ADA.COM.PL)

Miałem kiedyś US Roboticsa na ISA 33.600 i IMO był lepszy od tej Cobry (mam
ją teraz). Loguje się do sieci (Cobra) czasem po dwa razy (nigdy tego nie
miałem przy używaniu USR) i wyciąga max 44k przy połączeniu, sama procedura
logowania trwa strasznie długo (czasem około1 min) ale cóż kasy starczyło
tylko na Win Modem.
Pozdro Sebastian
Jeżli możesz poszukaj czegoś innego niż tanie Win modemy.