Mysz szeregowa na PS/2

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 12:36:54 MET DST

Czesc

Mam taki problem - potrzebuje podlaczyc mysz szeregowa (MS IntelliMouse)
do portu PS/2.
Kupilem juz kilka roznych przejsciowek ale zadna nie chce dzialac :(((
Port jest sprawny na 100% - podalaczalem inna mysz PS/2 i dzialalo.

A prosbe mam taka: czy ktos moglby mi podeslac jakis rysunek jak
podlaczych kabelki z myszki do portu PS/2 w komputerze???
Niechcialbym rozcinac kabla a jedynie wtyknac kabelki do otworkow
we wtyczce myszki.

Z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
Gozdek