Re: Gry pod DOS`a;))

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 23:37:48 MET DST

> Czy ma ktos moze jakas stara girke ktora chcial by chodzic pod DOS`em -
albo
> wie zkad mozna sciagnac jakis freeware lub shareware pod DOS`a? Z gory
> dziekuje za pomoc.
> Roman

Witam!
Szanowny Romanie, wpisałem w emulti.pl słowa "gry" "klasyka" i spisalem z
pierwszej strony te linki (sprawdziłem, są aktualne)
http://abgames.prv.pl/
http://oldgames.pl/
http://staregry.pl/
Polecam taką metodę na przyszłość, a grupę pytać w przypadku niepowodzenia.
Gregorek
PS. A stron z linkami było siedem.