Re: Intel HX a HDD ???

Autor: Michał Tomaszewski (mitom_at_poczta.arena.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 23:16:52 MET DST

> zle mnie zrozumiales -ostatni bios dostepny jest z 97 roku !!

Witam!

Ja tylko moge to potwierdzic, wprawdzie nie chodzi o plyte ASUS-a, a INTELA,
a ten jakby nie bylo chyba powinien byc najbardziej aktualny jesli chodzi o
obsluge dyskow na swoich chipsetach, no coz, takze w tym wypadku ostatni
bios byl z 1997 roku...
Ale jak pisal kolega powyzej, disk manager rozwiazal sprawe...

--
Pozdrawiam
*** Michał Tomaszewski ***