Re: TV-OUT na drugiej karcie graficznej - ALE JAK ??? plyta ABIT KT7

Autor: uszki (uszki_at_poland.com)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 23:07:24 MET DST

nie wiem za bardzo sie na tym nie znam, ale jak ja mam taki problem (mam te
sama karte, tyle ze na AGP), to wiem, ze karta wysyla obraz do monitora ze
zbyt duza czestotliwoscia i monitor wylacza sie i mruga tak jak Ty to
napisales, zeby nie ulegl uszkodzeniu.

ROZWIAZANIE (w moim przypadku):
Zassaj z netu program HZ Tool, i tam pozmieniaj sobie recznie odswiezanie
dla wszystkich rozdzielczosci dal tej kartyi wtedy powinno dzialac