Poważny problem

Autor: Skibbi (skibbi_1_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 22:30:37 MET DST

Witam,
Od kilku dni zauważyłem bardzo niepokojącą rzecz. Przy
kopiowaniu/przenoszeniu dużych plików (np. *.avi) z jednego katalogu do
drugiego następują przekłamania. Przy porównaniu bitowym oba pliki już nie
są identyczne. Najpierw myślałem, że to pamięć, ale próba z inną pamięcią
dała takie same wyniki - przekłamania. Potem pomyślałem, że zmniejszę
taktowanie magistrali pamięci ze 133MHz na 100MHz - błędy nadal występują.
Kolejna próba polegała na podłączeniu dysków do innego kontrolera (mam
ASUS'a A7V133) - nadal przekłamania. Co może być przyczyną tego
niepokojącego faktu??? Czy to może być płyta główna?
Pozdrawiam