Rozmowa i nagrywanie przez modem

Autor: Marcin Góra (scottie_at_irc.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 20:55:57 MET DST

Witam !

Mam w pracy kilka modemow (wew Zoltrix, wew Motorola, i zew. Zoltirx), kazdy
z nich ma w nazwie Speaker Phone, Voice i takie tam. Maja gniazda na
sluchawki i mikrofon.
Niezaleznie ktory modem podlacze kiedy wloze sluchawki + mikrofon i wybiore
czyjs numer programem Telefon, to slysze co sie do mnie mowi ale moj
rozmowca nie slyszy tego co ja mowie.

Sluchawki i mikrofon sa sprawne, byly dostarczone razem z modemami.
Co mam zrobic zeby moc korzystac z modemu jak z telefonu ?

Czy mozna nagrywac ta rozmowe (modem teoretycznie oferuje cos takiego, ale
kiedy uzywam np. rejestratora dziwekow i wybieram jako zrodlo MODEM WAVE
DEVICE to sluchawki nie dzialaja, nagrywa sie tylko to co na lini - czyli
nic).

Prosze o odpowiedzi na priv'a.

Pozdrawiam,
Marcin