problem z CD-ROM

Autor: Maciek B (laja_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 17:26:38 MET DST

Witam.
Co sie moglo stac, uruchomilem program"Nero Drive Speed" do spowalniania
napedu CD-rom i wloczylem opcje 1x a moj naped ma 32x i od tej chwili cos
sie stalo.Nie chce mi teraz naped wykryc plyty ,efekty sa identyczne jak
przy zabrudzonej plycie cd .Nawet po restarcie kompa nic nie pomaga choc
parametry ustawilem na oryginalne,czy jest jakis flash w CD-rom czy cos
podobnego i uleglo zamazaniu ba ja juz nie wiem ?