Re: HPT 366

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 16:54:05 MET DST

"Luka Vandergaart" <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> wystukał(a):
> Regedit, szukasz ciagu znakow taiego jak masz w urzadzeniach w panelu
> sterowania (Highpoint Technology Inc. HPT366 Ultra DMA 66 Controller na
> przyklad, w zasadzie to mozesz szukac tylko wycinka z tego - np. HPT366
> Ultra). Powinien go znalezc w HKLM/Enum itp. Nastepnie bedziesz mial
> wartosc ConfgiFlags ustawiona na 00 00 00 00, zmieniasz na FF FF FF FF i
> juz nie zajmuje przerwania ani go nie ma w systemie :) (oczywiscie jest
> to odwracalne:))

ojej... to troche strasznie wyglada :-) ale od czego sie ma eksport
rejestru...
zaraz sie pobawie i zdam relacje z efektow :-)

a chcialbym zeby HPT zniknal dlatego bo nie lubie tych brzydkich Xow
przy urzadzeniu ktore jest wylaczone. HPT mi nie zajmuje przerwania,
bo jak go tylko wlacze to od razu mam blue screen i zwis na sztywno.
pomaga tylko wylaczenie kontrolera spod trybu awaryjnego, bo normalny
sie nawet nie odpali... domyslam sie ze cos mi sie po prostu na plycie
spieprzylo bo kiedys dzialal poprawnie...

--
Pozdruffka
.Peeter