Re: jak połączyć 2 sieciówki 100 Mb/s

Autor: vladek_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 20 Jul 2001 - 16:00:56 MET DST

> 3 metry, może 2
> mam krótki kabel - kompy stoją obok siebie (jeden z nich to z resztą laptop)

Znajomy miał taki problem z laptopem (link 10 a nie 100) miał kopnięty taki
bzdet do PCMCIA (bo kartę masz na pcimci?) taki 15cm długości adapter PCMCIA -
gniazdo RJ45, zanim spróbujesz przeinstalować karty wymień jeszcze kabel
(ethernet)- upieram się, ale tego typu problemy naprawde najczęściej sa wina
usterek kabli, wtyczek czy gniazd, przepięcia, luzy, złamane przewody itd.
Jeśli nie pomoże sprawdzenie poprawnosi połączeń fizycznych i ewentualnie
reinstalacja kart to poddaje się nie wiem o co może chodzić.