Re: Bios do Abita

Autor: Marcin Milczanowski (marm_at_polbox.com)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 15:01:58 MET DST

Witam!

pawel wrote:

> rozumiem , rozumiem ale chcialem go ustrzec przed pomylka to takie
> trudne, jak raz pisze ze dwojka a potem ze nie to nigdy nie wiadomo a
> po co mu klopoty nie?. A Ty skad wiesz co on ma :-))
> EOT bo idzie w zlym kierunku
> pawel

Dzieki Pawel za uwagi.
Faktem jest ze plyta jest nie moja i twoje uwagi sie przydadza jak ja
bede mial przed soba.
Zeby uscislic to wlasciciel podal mi wiecej szczegolow. Na plycie jest
napisane BE6 i aktualnie bios jest: 06/11/99-i440BX-W83977-2A69KA1UC-LQ
i wyglada mi na wersje LQ biosu dla BE6.
Na wszelki wypadek na miescu dokladnie wszystko posprawdzam. Na razie
mam 50km do tego komputera.

Marcin

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl