Re: karta USB (& kontynuacja tematu Agfa e20)

Autor: Andore Jr (andore_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 14:16:37 MET DST

[ciachhhh!!!]

> Ile zapłaciłesza ta karte, tez czegos takiego szukam.

1) wczoraj kupiłem taką kartę PCI wyjścia USB x2 za 80 zł
2) niestety karta ma własne IRQ, niestety, bo u mnie zainstalowała się na
jednym przerwaniu (07) z portem LPT

niestety nie doczekałem się odpowiedzi w sprawie instalacji agfa e20 pod
win95 (ver.OSR 2.1, zwana też 4.00.950B)
a szkoda, bo niestety nie udało mi się podłączyć tego sprzętu - chyba stery
przeznaczone dla win98 nie są odpowiednie. Musiałem w czasie instalacji
przenieść 1 plik z win98 z innego kompa (usbscan.sys), a mimo to odpalenie
Scan Wise kończy się komunikatem o konieczności podłączenia skanera
czy to wina karty USB, czy sterów skanera?

może jakieś sugestie??? będę wdzięczny za każdą pomoc

--
Pozdrawiam!
   ---Andore--Jr---