Re: duzy monitor jako TV

Autor: vladek_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 20 Jul 2001 - 14:02:18 MET DST

> Czy jest jakies rozwiazanie na to , aby duzy monitor wykorzystac jako TV ??
> Tuner Tv raczej nie wchodzi w gre  ze wgzledu na jakosc , moze cos innego
> jest ??

Tuner nie wchodzi w grę???
Kup tuner zewnętrzny kiedyś czytałem o takich działa przy wyłączonym komputerze
taki telewizor w pudełku bez kineskopu. Co innego chcesz zrobić?
Zawsze sygnał TV musisz zamienić na sygnał czytelny dla monitora (RGB zdaje się
w większości przypadków) i to robi taki tuner. No chyba że monitor ma wejście
tv.