Re: jak połączyć 2 sieciówki 100 Mb/s

Autor: Segoy (rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 13:19:19 MET DST

dobra panowie - doceniam waszą wiedzę i zaangażowanie - poruszono tu wiele
ważkich tematów i padło wiele opinii i ciekawych stwierdzeń.
jednakże sytuacja jest taka - ja MAM kabelek, ośmiożyłowy, kategoria 5,
skrosowany.
ustawione na full dupleks 100 Mb
skrosowane są 2 pary przewodów (z tego co mówiliście to tak właśnie ma być)
pomimo tego wszystkiego transfer pomiędzy kompami wynosi 1,5 MB/s
maksymalnie !

pytanie - dlaczego?
pytanie2 - co zrobić żeby uzyskać transfer 100Mbs?

:-)
pozdrawiam
Segoy