Odp: Programik do zarządzania pamięcią RAM

Autor: DA (dadej_at_poczta.fm)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 12:47:30 MET DST

Użytkownik T.F. <tf_at_arni.pdi.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9j3r9o$j9p$1_at_news.tpi.pl...

> Z wlasnego doswiadczenia:
> - nie polecam tych programikow
> (robily rozne, nieprzewidziane jaja)
>
> Lepiej dokup RAM, ceny sa zachecajace.
>
> --
> T.F.

Co do kupna to bym się zastanawiał, miałem 98MB wszystko chodziło OK (na
przykładzie Accessa 2000) po zamianie na 128 zaczęły się problemy często
widzę komunikat: Brak wolnej pamięci, czego wcześniej nie miałem, dodam że
sama pamięć jest OK, zainstalowałem nawet program do zarządzania pamięcią
 RamIdle ) co prawda problemy z pamięcią zniknęły ale pojawił się kolejny:
nie uruchamiając żadnych programów obciążenie procesora wynosiło ok. 50% w
porywach do 80% (system + RamIdle).
Co go tak obciążało?!

ZD