Re: Kto instalował Pentagram Omen 56I?

Autor: rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 10:02:10 MET DST

>Ja też walczę z nim. Najpierw 98se teraz winme
>Wyłączałem pocztę głosową (dzwonię do netii *70) itd.
>Dzisiaj znowu problem. Nie wiem mam go kilka dni dopiero ale trochę mnie
>wkurza - wolno łączy (rekord 38, czasami 28)
>Ps. Pamiętaj dobrze odinstaluj (sprawdz w usuń programy)

>komunikacyjne.
Mam go od tygodnia, niecalego. Mialem z nim spore problemy. Rozlaczel
sie, nie nawiazywal polaczenia itp. Ogolnie tragedia. Wczoraj po
malych kombinacjach zaczal dzialac. Siedzialem godzine w necie i
dzialel jak nalezy. Co prawda nadal nie rozumiem, dlaczego w zasobach
ma "rzadanie przerwania 52" np. i jakis dziwny zakres pamieci. Nawet
nie mam zainstalowanego dodatkowego coma. Modem chodzi na com5. Ale
wracajac do Twojego pytania: probowales "na sile" uaktualnic mu
sterownik? Wymusic, by zainstalowal podany przez Ciebie model modemu?

Co do tych kombinacji o ktorych wspominalem: w trakcie instalacji
sterownikow instaluje sie tez jakis program SM56 costam. Po restarcie
uruchamia sie sam i laduje na pasku obok zegra. Trudno go wylaczyc
(brak takiej mozliwosci), przy probie zabicia tego procesu wieszal mi
komputer. Wyrzucilem go z rejestru (z sekcji "run"). Od tego czasu
modem zaczal zachowywac sie tak jak powinien. Przynajmniej do wczoraj,
a to dopiero 2 dni wiec nie wykluczam przypadku.

Swoja droga: czy ktos moze mi powiedziec po co instaluje sie ten
programik? Nie jest niezbedny do pracy modemu, wiec co on robi?

Rafal