Re: Modem Pentagram Omen zawiesza W2K

Autor: rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 10:02:10 MET DST

>Czesc.
>Czy ktos spotkal sie z takim problemem: przy wyjsciu z windy, a po
>uzyciu tego modemu nastepuje zwis, po ktorym zostaje tylko twardy
>reset. Wydaje mi sie, ze wine za to ponosi program monitorujacy
>polaczenia (instalujacy sie razem ze sterownikami modemu). Modem
>Pentagram Omen, Win2k PL.

Problem chyba sie sam rozwiazal. Wyrzucilem z rejestru pozycje
uruchamiajaca program SM56 ... costam. Instaluje sie razem z
driverami, choc nie wiem po co. Po wyrzuceniu nie dosc, ze skonczyly
sie problemy z wieszaniem, to jeszcze mam wrazenie, ze modem chodzi
stabilniej. Wczesniej rozlaczal sie po jakims czasie, przestawal
sciagac. Teraz jest jakby lepiej.

Rafal