Re: MP3->WAV

Autor: Gelo (gelob_at_poczta.fm)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 09:18:11 MET DST

> ntg :))) -> pl.hum.refleksje :))

drogi Krzysztofie czy niepotrafisz zrozumiec ze jeśli post jest nie na temat
grupy to sa 2 możliwości.
1) niedostanie osoba odpowiedzi ( poniewarz pomyliła grupy) - modemowcy beda
zadowoleni ze do jakiegos posta niema doklejonych odpowiedzi typu NTG,
2)dostanie odpowiedz od kogoś kto się zna ( wtedy ta osoba moze udzielic
wskazówki gdzie nastepnym razem zadawać takie pytania)

Jeśli tak bardzo chesz wysyłać tekst "NTG" to proszę cie uprzejmie abyś
zaczoł wysyłać te cenne inforacje na priv danej osobie. Wtedy napewno
przeczyta to osoba do ktorej jest to adresowane.

>A to z modemowcami to przesada :) sam mialem modem 33.6.... nawet jak
>cale moje NTG z 1 dnia zajmuje 30KB to te pare sekund nie czyni roznicy.

to pomyśl sobie o biedakach modemowcach ktozy wchodzą do internetu np raz na
tydzień wtedy mają 210 KB twojego spamu z NTG inside.