Problemy z nagrywarka TEAC W516E

Autor: Szarak (szarak_at_interia.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 08:31:10 MET DST

Konfiguracja jest nastepujaca: Cel500 na ABIT BF6, nagrywarka jest jako
slave na pierwszym kanale razem z SEAGATE'm 17GB (jako master na drugim nie
chodzila z wlaczonym DMA - zwis przy rozpoczeciu nagrywania i plytka do
kosza. Po wylaczeniu DMA nagrywala, ale bufor sie oproznial srednio co 30s),
oraz win2000pr. Problemy sa dwa:
1. Strasznie dlugi dostep do napedu. Tak po wlozeniu normalnej nagranej
plytki ("Moj komputer" otwiera sie wtedy masakrycznie dlugo) jak i przed
rozpoczeciem nagrywania. Nero rozpoczyna nagrywanie, wypisuje "sciezka" i
zamiera na 15-20 sekund, po czym rozpoczyna zapis i wszystko jest git.
2. Wiesza sie w (na razie) dwoch przypadkach:
a) W nero 5524 przy probie skopiowania plyty nie "w locie". Naciskam
"Kopiuj", otwiera sie okienko kopiowania i zima. Moge tylko wylaczyc kompa
pstryczkiem. "On fly" idzie normalnie.
b) Po zainstalowaniu CloneCD (niestety jakas nieco starsza wersja) uruchamia
sie, pokazuje mi licencje, ja sie oczywiscie zgadzam :), okienko z licencja
sie zamyka i koniec, jak wyzej. Moge tylko pstryknac guziczek.

W czym rzecz?
Pozdrawiam

Szarak