Re: dysk IBM 45GB - gwarancja

Autor: Rumun (rumun_at_mailops.com)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 08:28:44 MET DST

Użytkownik "drdee" <drdee_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> dali mi w sklepie 2 lata gwarancji a wszędzie indziej dają 3
>
> co zrobić jak mi się zepsuje po np. 2,5 roku,
>
> czy mam jakieś szanse na bezpłatną naprawę

Nie wiem jak z IBM-em ale ja mialem tak z Quantumem.
Sprzedawca dal rok. Po 2 latach padl. Mailnolem do
Quantuma, podali numer RMA (konieczny do reklamacji) i
kazali przyslac do Irlandii. Wymienili.
Seagate i Maxtor tez tak robia.
Jest tylko jeden problem - clo. :(
Ja to zalatwilem przez znajomego w niemczech - on wywiozl
mi dysk z Polski, wyslal od siebie, potem przywiozl wymieniony.
Jesli w kraju jest oficjalne przedstawicielstwo firmy, to
z reguly nie ma problemow. Podkreslam z reguly, bo slyszalem
ze polski IBM cos kwasi.

Roni