Problem z sieciówką

Autor: Marcin B. (brixen_at_poczta.fm)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 08:24:14 MET DST

        Witam. Niedawno musiałem zainstalować kartę sieciową i zaczęły
się problemy. Płyta Epoxa, 4 gniazda PCI. Na dwóch gniadach są modem
wewnętrzny Zoltrixa i karta dźwiękowa. Podłączyłem sieciówkę pod
trzecie gniazdo. I kicha, komputer nie znajduje nowego urządzenia
(karta typu plug&play). Próbwałełem jakoś instalować to poprzez
dodanie nowego urządzenia. W zakładce "system" co prawda karta jest
wyświetlona, ale z zaznaczeniem, że to urządzenie jest źle
zainstalowane. Na dodatek modem zaczął wariować.
        Proszę o jakąś radę, dziękuję za szybką odpowiedź...

pozdrawiam

Marcin B.
brixen_at_poczta.fm

"I'm just looking for one divine hammer.
I'd bang it all day. Bang, bang..."
The Breeders "Divine Hammer"