Re: problem z nagrywarka Samsung 16x

Autor: Marek Kwiatkowski (m_kwiat_at_yahoo.com)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 01:14:57 MET DST

Również mam problem z Samsungiem ale SW 208B. Nie chce współpracować z
"Clone CD". Płyta niby nagrywa się OK. Na ekranie jest potwierdzenie.
Wizualnie patrząc na płytę też jest tam coś wypalone ale po włożeniu
nagranej płyty do czytnika tak jakby była pusta. Nie mam żadnych problemów z
CDR WIN oraz Easy CD Crator. Jaka może być tego przyczyna? Czy ktoś miał
podobny problem? Zawsze nagrywam tworząc obraz płyty bo mój BTC 16x jest za
wolny do nagrywania w locie.