Re: jak sprawdzic ATA

Autor: Tommy (tm1_at_poczta.fm)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 00:03:41 MET DST

"hubercik" <hubercik_at_hot.pl> wrote in message
> Witam
>
> Mam zainstalowane Win2k Pro i mam takie pytanie. Jak sprawdzic, ze moj
dysk
> dziala w trybie ATA 66?
> zainstalowal sie kontroler SCSI, chociaz nie mam.

Przez panel sterowania wchodzisz do urzadzen (lista komponentow systemu).
Tam wybierasz interesujacy cie kontroler urzadzenia i na ktorejs zakladce
masz napisany tryb pracy. Poniewaz piszesz, ze pokazal cie sie scsi, wiec
pewnie masz dodatkowy kontroler na plycie typu highpoint czy promise (nie
scsi ale windows tak je rozpoznaje) - wtedy tak nie mozesz tego sprawdzic i
postepujesz wg porad powyzej.

tom