Re: Zamrozenie systemu.

Autor: root (linux_at_box43.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 18:54:23 MET DST

 jeżeli zwiecha następuje najczęściej przy bezczynności systemu
to może masz w właściwościach pulpitu/wygaszasz
ekranu/ustawienia/zawansowane/ wybrane hibernacja /
u mnie przy przejściu WinMe w stan hibernacji powrót jest niemożliwy sprzęt
się wiesza /

--
Krzysztof Wrona
webmaster_at_jur-and.lublin.pl
Użytkownik "Maciej Magrys" <magmac_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Mam nastepujacy problem : jest PC w skladzie : Cel 500, 192 MB RAM, 10 GB
> HDD, Riva TNT2 M64 AGP, Live Value. Kiedys bylo tylko 64 MB Ram-u i RIVA
TNT
> i wszystko chodzilo cool. Po wymianie na to jak wyzej po jakims losowym
> czasie totalne zamrozenie systemu (nowoinstalowanego) WinME. Pamieci i
graf
> chodzily na drugim komputrze i nie bylo problemacji. Pamieci sa na
DIMM-ach