Re: Zniszczyc dane na dysku

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 15:29:05 MET DST

Użytkownik "miron" <0miron0_at_onet.poczta.pl> napisał w wiadomości
> byc

> szkoda tylko gwarancji .....
doberek
szczerze mowiac to obstawiam ze szkoda fatytgi
bo serwis przy padnietej elektonice i tak sie bawic nie bedzie
po prostu wywala dysk do kosza (a konkretniej odesla go do producenta) a
tobie dadza nowy i tyle
wiec nie ma co sie bawic
tym bardziej ze nie bardzo jest na to sposob
no chyba ze faktycznie jakies konkretnie silne pole magnetyczne ale
nie wiem jak wtedy wyglada sprawa gwarancji
JFK