Duron 850 - nieco się zawiesza

Autor: mnihas_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 19 Jul 2001 - 13:05:05 MET DST

Witam !
Od miesiąca mam durona 850, płytę Abit KT7A, GeForce2 Shuttle, 128 RAM 133.
Niestety co jakis czas zawiesza sie - do tego całkowiecie w różnych momentach
(raz na kilka dni) - wydaje mi się, że podczas oglądania filmów częściej -
nawet kilka 2-3 jednego dnia. Posądziłbym o to W98 gdyby nie stało sie to raz
pod Linuxem. Objawia sie to tym, ze przestaje dzialac mysz, klawiatura (caps
lock, numlock) jeszcze chwile dziala i po chwili wszystko wisi.
Od czego powinienem zacząć szukanie powodu tych probelmów ? Czy bardziej
prawdopodobna jest pamięć czy grafika ? No i ustawienia BIOS'u - tylko które
(za niska częstotliwość odświeżania) ?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam
   Michal Otroszczenko