Re: Jak podlaczyc ??? - pilne !!

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 12:50:40 MET DST

Padre wrote:
> Jak podlaczyc dysk twardy 2,5 cala (od notebook'a) do standardowego zlacza
> IDE w PC'cie.
> Chodzi o awaryjne zgranie wiekszej ilosci waznych danych.

Przejsciówka z tasmy 3,5 cala na dysk 2,5 cala. Jak jestes z warszawy to
kupisz ja w Meditronic na Ul dzikiej 4 (czynni 8:30-16:30) lub wysylkowo
http://www.meditronik.com.pl
Koszt - 25 PLN
Mozesz rowniez w innych sklepach , gieldach ale zaplacisz drozej (na
gieldzie pod GUS 55PLN za dolkadnie ten sam produkt).

Mam cos takiego, maledo dysku uzywan jako wymiennego.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski