Re: Cichy wentyl na durona 700

Autor: efektor (efektor_at_post.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 10:26:12 MET DST

> Jakie bedzie cichy (to najwazniejsze ) i wydajny wentyl do mojego proca( w
> zasadzie narazie nie krecony)

sam sobie zaprzeczasz jak cichy to nie taki wydajny.

> Slyszalem opinie ze Coolermaster , moglby ktos potwierdzic lub zaprzeczyc

potwierdzam. i poczytaj wcześniej każdy poleca EP5. W tej chwlili mam DP5
jest wystarczający do każdego Durnia, ale jak chcesz zmiejszać obroty to kup
EP5, bo ma większy radiator (masz chyba trochę miejsca wokół gniazda)

> Druga sprawa to zmniejszenie obrotow wentyla , jak to dokladnie zrobic ,
> krok po kroku dla lotnika :) please

diodę w szereg. nawet potencjometr wystarczy i można regulować napiątko.

Pozdro. Seba