korespond seryjna

Autor: Tomek (tombaryla_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 08:45:03 MET DST

czesc , mam klopoty przy korespondencji seryjnej ktora robie w WORD ,
natomiast dane mam w EXCELU , po zlaczeniui danych w WORD w niektorych
dokumentach kolejnosc pol korespondecji seryjnej jest pomieszana , w ten
sposob ze nawet laczy dane dwoch klientow (nazwy , ulice ,kod miasto ) , nie
wiem dlaczego bo zdecydowana wiekszosc dokumentow jest dobra . Nie wiem
czemu laczy dane niektorych klientow razem , a inne znow sa osobno czyli
dobrze.
 DZIEKI za pomoc, pilne ! (tombaryla_at_interia.pl)