Bios do Elpiny ???

Autor: Janusz (deca_at_deca.com.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 08:18:37 MET DST

Cześć,
pilnie poszukuję jakiegokolwiek biosu do płyty Elpina z
chipsetem PC82C437VX+. Bios - AWARDA !
Z płytą ktoś się bawił i nie potrafię jej ruszyć. Na samym początku
szuka czegoś w stacji "A" i - system halt. Nie przeprowadza testu ani nie
zlicza pamieci. Myśle, że ktoś aktualizował bios i nie wyszło :((
Może ktoś mógły mi podrzucić albo wskazać jakiś adres.
Nie potrafię znaleźć strony ELPINA a Altavista lub Gogle podają mi tylko
odnośniki dop starych newsów.

   Dzięki :))