Re: Jak sprawdzic odswierzanie monitora nie znajac dokladnie jego typu?

Autor: rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 06:18:52 MET DST

>a więc tak :
>- jeśli monitor z cyfrowym OSD to zapewne i z ochrona przed zbyt wysokimi
>częstotliwościami !
Tak, ma OSD, ale czy jest ochrona ... nie wiem.
>- proponuje więc programik Multires (z traya pozwala łątwo przepinać się
>pomiędzy różnymi rozdzialczościami i cząstotliwościami odświerzania)
>- poprostu próbujesz przełączyć takim programikie na wyższe częstotliwości
>(jak zgaśnie to znaczy ze się nie dało ze zadziałął system zabezpieczający i
>wyłączył) - jak nie chcesz programikie to po prostu zdefiniuj monitor
>podając jakiś pożadny który chodzi przy wysokich częstotliwościach !
Zrobilem cos takiego:
W preferencjach karty graficznej (matrox) jest mozliwosc zmiany
rozmiarow, polozenia i odswierzania obrazu. Zmienialem ja co 1Hz z
objawani o ktroych pisalem wczesniej - zwezanie obrazu. Pytanie: czy
zmiana sterownika np. z plug&play na powiedzmy sony costam pozwolilaby
wyciagnac wiecej z takiego monitora? Chodzi o to, czy zmiana
sterownika opciaga za soba zmiane innych sygnalow sterujacych (?),
ktore ogranicza ster. p&p?
Rafal