Re: jaki procesor jest szybszy

Autor: Bulba (bulba_at_toya.net.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 02:19:06 MET DST

Na dzien dobry zapodaj sobie jakiegos dobrego wariata i kopa mu :))))
moj na Golden Orbie chodzi na 860 101% stabilnie a na 950 czasami dosteje
glupawki
wiec trzymam sie tej pierwszej, natomiast kolega ma z innej serii i na 950
chodzi bez podnoszenia napiecia
i super wiatraka (farciaz jeden) i to tyle.
Aha nie powiedzialem ze mam Celka 633 :))))))

--
Bulba
GG:475248
> Jaki procesor jest szybszy do pracy multimedialnej (muzyka), Celeron 633
Mhz,