[Pomocy] Problem z dzwiekiem

Autor: Smok Wawelski (smok_wawelski_at_go2.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 01:20:29 MET DST

Nie mam karty muzycznej, ale dzwiek zintegrowany z plyta glowna.

Gdy chce odwtorzyc jakis dzwiek, to nie moge i pojawia mi sie ramka z
naglowkiem: "Nullsoft waveOut plug-in v2.02 (x86)", a w niej napis:
"MMSYSTEM004 Okreslone urzadzenie jest zajete. Poczekaj az bedzie
wolne i powtorz probe".

Nie wiem co robic. Probowalem reinstalacji sterownikow, ale to nic nie
daje.

Bardzo prosze o pomoc, gdyz po prostu nie mam dzwieku

Smok