Re: @@ Jak spowolnić modem @@

Autor: Star Rider (reyden_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 00:47:59 MET DST

Moj komputer-panel sterowania-modemy-wlasciwosci zaawansowane-dodatkowe
ustawienia
   i tam wpisać np: AT&FS38=0-V90=15
komenda S38=0 oznacza ze modem nie bedzie sie laczyl protokolem Flex2
natomiast V90=15 oznacza ze bedzie sie chcial polaczyc protokolem V90 a
ostatnia cyfra to predkosc transmisji np: 1 to automatyczne dopasowanie pr.
transmisji, zreszta domyslne ustawienie 2 to 28000 bps
8 36000 i tak dalej az do 21.

a gdybys nie chcial w V90 to np AT S37=x gdzie x to np 19 , daje nam V.34
i pr 33600
11 daje V32bis i pr 14400 itd.
do pelnego szczescia wpisac np w polska altaviste chaslo "komendy AT" i
osobiscie szukajac jakies pol roku temu znalazlo mi trzy strony z bardzo
obszernym opisem komend AT, tzn znalazlo mi duzo wiecej no ale przeciez
jezeli znalazlem juz to co chcialem... :-)
pozdrawiam

--
 www: http://republika.pl/star_rider
           http://www.tu12klatek.hg.pl