Re: monitor TVM

Autor: Krzysztof Wychowalek (xpert_at_vegetarians.com)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 23:41:02 MET DST

trzmiel napisał(a):

> > Chodzi mi o ten: http://www.tvm.com/AS5S-1.html
> wyglada jak zabytek ;-)
bo to jest zabytek - model gdzies tak z 1999 roku.

> a zastanawiales sie czy TY cokolwiek bedziesz widzial po roku gapienia sie
> w to cos ??

akurat nie mam zamiaru gapic sie w to specjalnie intensywnie. Chcialbym
zeby nie wybuchlo, nie wykrzywialo literek na ekranie w sposob
uniemozliwiajacy ich odczytywanie, nie piszczalo.

> ech..kiedy polacy przestana oszczedzac na wlasnym zdrowiu ?
> kup cos sprawdzonej firmy i najlepiej 17 cali.

w tescie Chipa nie wypadl az tak tragicznie -
http://www.chip.pl/offline/1999-10/strona%2068%20-%20kth%20-%20monitory.htm
a 17 cali absolutnie nie jest mi potrzebne. Jakby mozna bylo kupic
monitor 12 cali, to pewnie taki bym kupil. Do skladu publikacji mam
monitor 19". Ten nie ma sluzyc do zastosowan graficznych. Ot, maszyna do
pisania, e-mail, terminal do serwera - za cene ok. 1/4 taniej 17".

--
Krzysztof Wychowalek <xpert_at_suares.com>
ICQ# 34184303  |  PGP Key ID 0xEA9D2A3C