Samsung Sync Master 900NF i nieostry obraz

Autor: rsb965 (rsb965_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 20:00:24 MET DST

Witam!

Kupilem niedawno w/w model monitora i nie jestem zadowolony z ostrosci
obrazu /1024x768x100Hz i w wyzszych to samo/, kolory, geometria - idealna.
Mam karte graficzna ATI Radeon DDR wiec chyba ostrosc powinna byc zapewniona
przez ta karte. Wczesniej mialem rowniez 19" monitor Highscreen ale niestety
'padl', w nim ostrosc rowniez nie byla najlepsza ale zakladalem, iz ten monitor
nie moze byc lepszy. Co do Sasmunga spodziewalem sie lepszej ostrosci.

Chcialby zapytac sie uzytkownikow tego monitora czy rowniez maja podobny
problem z ostroscia. Moze moj egzemplarz jest zle wyregulowany.
Czy jest mozliwosc /w serwisie/ wyregulowania tego egzemplarza
tak aby obraz byl ostrzejszy?

Pozdrawiam

  Rafal Sniezewski
  rsb965_at_friko6.onet.pl