Resety Abita Be6-II cz.2

Autor: Paulo (paulo_at_hermisza.zabrze.net.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 19:36:16 MET DST

Witam wszystkich pomocnych
Ostatnio borykalem sie z problem w/w plyty o ktorej mozna bylo przeczytac w
poprzednich moich postach, niestety nie potrafilem sobie z nia poradzic, a i
Wasze rady na niewiele sie zdaly. Wczoraj mialem telefon z serwisu i
zgadnijcie co bylo powodem? Nie wiem jak ja tego wczesniej nie zauwazylem,
ale na plycie tuz przy Slocie1 byl wyjarany kondensator!!!
Tego sie nie spodziewalem, plyta byla gwarancyjna wiec podejrzewam, ze jak
tego nie zrobia, to dostana nowke, w najlepszym przypadku wymianke na inna.
W kazdym badz razie dzieki za dobre checi.

--
Pozdroweczka