problem z tunerem tv

Autor: W.T.O. (wto_at_interia.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 18:03:44 MET DST

Mam tuner fly video 98. Nie mogę odbierać żadnego kanału w programach more
tv, borg tv i jtv 12.6 ponieważ nie chcą się one dostroić jakby nie widziały
sygnału z anteny. Jedyne co działa to firmowa aplikacja do obsługi tunera na
win98, ta dla win2000 zawiesza się.Wymienione wcześniej programy nie
działają zarówno na win98 jak i win2000. Jestem zdesperowany, bo walczę z
tym od dłuższego czasu, nic nie działa, a mnie skończyły się pomysły. Bardzo
proszę o pomoc.

--
W.T.O.
wto_at_interia.pl