Re: Lamierskie pytanie o dwa Windowsy???

Autor: Marcin SMOLEN (msmolen_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 17:36:26 MET DST

Jest kilka sposobow rozwiazania problemu:
1. najproscie odlaczyc dysk (master) i zaistalowac na drugim
dysku Win98 np. po zabootowaniu sie z plytki instalacyjnej.
2. Mozna przeniesc istniejacy juz system ( skopiowac ) na inna
partycje przy uzyciu Norton Ghost i dostosowac go do potrzeb
(celem operacji jest jak rozumiem zroznicowanie dwoch Windows 98
do roznych potrzeb).
3. Ukryc pazrtycje (fdisk linuxowy lub Partition Magic)
4. Zmienic fdiskiem aktywna partycje i ustawic ja na drugim
dysku. Z tego co slyszalem Windows 98 nie burzy sie widzac juz
zainstalowany system ale tylko wtedy gdy jest na odrebnym
fizycznie dysku. Jesli chodzi o bootowanie gotowych juz systemow
( zeby uniknac przestawiania tego w Biosie ) mozna zastosowac np
Boot Magic bedzacy dodatkie do Partition Magic, linuxowego LlLO
lub innego boot managera.
 Boot Wed, 18 Jul 2001,

--
Marcin Smolen