Re: Telekomuna - abonament.

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz.gora_at_inetia.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 15:03:19 MET DST

Wiadomość od "Dawid Adamczyk" <Dawid.Adamczyk_at_inetia.pl>
 ...i nie odezwałbym się gdyby nie to:

>Coz zdzierstwo ja mam Abonament z Neti 100h za 69zł

Już nie. W kwietniu zakończyła się promocja, teraz trzeba zapłacić
{zdaje się} 89zł + 47 zł abonament.
Tak czy tak - oferta jest sensowna i czekac tylko aż Netia pomyśli o
stałce. Znajomi mi się burzą, że nie mogą się dodzwonić ;)

> ;) i to jest w miare
>rozsadna oferta. A TPSA lubi robic klientow w konia. Aha Netia oferuje ta
>usluge tez jako Callback dla osob z innych sieci telefonicznych np. TPSA.

Z pewnością nie za 69zł. Szczegóły -
http://www.internetia.pl/cd/0007/dwiegodziny/
lub
http://www.internetia.pl/cd/0007/oferta/#dwiegodziny